Busellergodis

Har gått på stan idag med Denise o hennes syrra Freja, dom har kollat på kläningar till Luciabalen o sen kollade vi på skor. jag har köpt lösnaglar o en tröja:)
Jag hade inte råd me lunch så jag åt inge tills jag kom till morfar jag ska sova där en natt!
på stan så såg jag Elin o Amanda:) Dom hade shoppat loss!
Då morfar kom och hemtade mig så for vi o handlade sen så åt jag en sallad.
Så satt jag mig vid dator, sen bestämmde jag mig för att bada så jag gjorde en egen badmöss, asså jag hade klippt mig idag! :P så jag ville inte blöta håret.
så jag gick å bada o nu sitter jag är o skriver på min bogg, men snart ska jag se film på datorn o pra med nån på msn ikväll :)
Ska sova hos Amanda idag ska bli kul. Jag vet inte vad vi ska göra en men vi får väl se!
jag ksk gå hallowen idag såklart de gör man ju lungt, GRATIS GODIS!
Hångelhoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0