Grattis pappa,älskar dej!

Hoppas jag får mitt syskon i veckan den va beräknnad i tisdags men kom inte;]<3 
Jag har då fått en kussin förra lördan som ska heta Tim! Åå de namnet är så jävla fint.Om jag får en lillebror så kom Erika på att den kqanske ska heta Sigge!
Men jag vill Texas! Men om de blir en tjej så kanske den ska heta Holly, Men vill inte att den ska heta så!:P

Ska dra PuuuuuuusHeej!!<33

Åå har inte fått nå syskon en.=´(
Men ska typ få en imorrn på torsdag o om den hade kommit idag så suklle de har blivit på pappas födelseda!
                                                 Grattis Pappa. Älskar dig!<33

Jag har fått en kusin! som heter Tim han är så jävla gulli!<3
Men de är inte min riktiga kusin för min kusin Johanna som har får en lillebror, Men vi kallar de som en kusin :D
För de gör åt hennes andra lilla syster,Freja är skit cool !<33

                                                 Lillebror!<3 

Jag har fått ett syskon en lillebror! xD<3
han kanske ka heta Wilgott men de är inte säkert :P Men han är lite blå vid ögat för han födes fel:(
Men de håller på att fixa sig nu,Han är 54 cm lång o väger 3 kilo men han är inte tung.
Men min lillasyster är lite avis men hon är för alla kommer o hälsa på bebisen i ställe för hon!xP Han förde i onsdags den 30 september på pappas födelse dag :D men om han hade föts typ 20 minuter senare skulle han vylla år på torsdagen i ställe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0